Arles, Sud de la France

Arl je prelep mali gradić na jugu Francuske. 

Pripada regionu Provence-Alpes-Côte d'Azur ili lakše-nalazi se u Provansi.
Poznat je po tome što je Vincent Van Gogh tu proveo 10 godina i u tom periodu napravio preko 300 slika i crteža.
Arl je podigao Cezar za svoje veterane i stvarno je lekovita sredina :)
Uživajte!






dress: Stradivarius
bag: Stradivarius
sunglasses: Moa
bracelets: H&M

Croque Monsieur
sendvič sa šunkom preliven sirom


zid izgreban retrovizorima jer je ulica toliko uska da je nemoguće skrenuti, a ne zakačiti zgradu  ;)

fenomenalne minijature





osnovne potrepštine
(...znate ono, kao, hleb, mleko, voda i to ;))



restoran Balkania




shirt: Mango
shorts:C&A
shoes: Cvetić
bag: Mango


moje omiljeno mesto, pored koga smo bar 2x dnevno morali da prodjemo...stanemo, probamo, kupimo mami jedan par..;)
nenormalno su udobne!

Calissons
(badem, marcipan, narandža)



a onda smo kreširali na svadbu...tačnije 2!
Jedna se održavala u Gradskoj kući, a druga odmah pored u crkvici Saint-Trophime, u isto vreme!



Gradska kuća
(Opština)





Crkva Saint-Trophime















Place du Forum
(jedini ostatak rimskog trga je stub sa leve strane)


kafe Van Gogh
(koji je na njegovoj poznatoj slici Terrasse du café le soir, Place du forum, Arles)
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Vincent_Willem_van_Gogh_015.jpg





and of course I did my shopping for today :)))

combi-shorts: Stadivarius
bag: Replay



Supermarket nabavka

gomila salata (koje ne moraš da pereš!)

kozmetika i igračkica za moju Bebu (sestricu)



Rhone

od svih vina koje sam probala, a verujte mi bilo ih je :)...ovo je najbolje

moj leb i voda dok sam u Fr :)
tabule: kus kus sa začinima

Paella sa ribom

Lu je moj omiljeni sir!







Plen! Snižene sa 80e na 20!
Još uvek se osećam kao pobednik zbog ovog "pronalaska"!

Pakito...jer volim špansko :)

Finale svetskog prvenstva u fudbalu 2010.


bik sa mešanim pirinčem







shirt: Promod
shorts: C&A
bag: Stradivarius
tropeziennes: Andre


Nadam se da vam se svidelo naše malo putešestvije po Arlu, jer idemo dalje u obilazak Provanse!


xoxo


0 коментара:

Post a Comment

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online