Marseille & Chateau d'If


Kada sam u osnovnoj školi čitala "Grof Monte Kristo" Alexandra Dime, nisam mogla da zamislim da ću ikada biti na Ifskoj tvrdjavi.

A čitala sam je priličan broj puta, jer je medju gomilom psihologije, vojnih enciklopedija i matematike bila jedna od najzanimljivijih knjiga. Od petog razreda sam raspuste provodila sa njom i toliki je utisak ostavila na mene, da sam se našavši se na mestu dogadjaja, iznenadila koliko je verna slika u mojoj glavi, onome što vidim.
Marsej je prelep, ali ga je nemoguće obići za jedan dan.
Duž ulice koja vodi do luke, gde je bilo zabavno pogadjati koja je zgrada bila Danglarova banka ;) nalazi se gomila malih prodavnica sa bezbroj cipela, najrazličitijih boja, modela, materijala, za neverovatno male pare. Da sam mogla-sve bih ih kupila!
Ali vreme je moj neprijatelj...trebalo je stići na voz...
Eto, kupovina cipela u Marseju mi je ostala neispunjena želja. Sve ostalo mi je popunilo srce.

...kad izadjete iz stanice...



tramvaj










If


ćelija opata Farije


ćelija Edmonda Dantesa, Grofa od Monte Krista




tunel izmedju ćelija Edmonda Dantesa i opata Farije




tunel iz ćelije Edmonda Dantesa




navodno je tu bio zatočen i Čovek sa gvozdenom maskom











Dalmacija u krajnjoj desnoj koloni :)






















pogled kroz prozor toaleta




zbogom, moje drago ostrvo!










Marsejski sapun

tradicionalni Marsejski sapun sa maslinovim uljem

kapuera








































1 коментара:

  1. divne su slike...dodacu i ovo na listu svojih travel-zelja:)
    zanimljiv ti je blog,putovanja i moda=savrseno=pratim te,veliki pozz:)

    ReplyDelete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online