I write for the Style.rs


Da li ste čuli za Style.rs?
To je super trendy web magazin sa najsvežijim trendovima i temama iz sveta mode, enterijera, dizajna, kulinarstva i još mnogo toga.
Sa zadovoljstvom vam saopštavam da sam prošle nedelje počela saradnju sa njima i od sada moje članke možete čitati i na toj adresi. 
Za početak, pogledajte moje predloge za Novogodišnji outfit ovde.



Have you heard for Style.rs?
It's uber trendy online magazine about fashion, style, design, interior decoration, cooking and lots of stuff.
With pleasure I'm announcing that I began writing for them last week and from now on you can read my articles on that address, too.
For beginning check out my New Year's Eve outfit suggestions here.


Love



1 коментара:

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online