Moj drugi, ovaj, prvi blog :p

Noćas nisam spavala do 5. To mi se odavno nije desilo, ali imala sam dobar razlog :)
Sređivala sam moju bebicu, moj prvi blog, onaj koji sam pokrenula i pre nego što sam znala šta znači 'blog'.
Da, da, onaj gde sam prava ja, ona koja misli da su modni blogovi isprazni, ona koja se bori svim silama protiv reklamiranja svog lika i stavljanja svojih slika na uvid širokim narodnim masama. Onaj skot koji smatra da svet treba da slepo prati tok njenih misli  (a u bliskom okruženju, nema mnogo odstupanja od toga ;) ).
 Blog sa mojim tekstićima!



Taj je nastao onako usput, u busevima koji su me odvodili iz grada u 'stranu' sredinu, u tramvajima u blizini autobuske stanice, gde sam bezbroj puta bila inspirisana slušajući razne priče, u svakodnevnim situacijama, preko kojih ne mogu odmah da pređem, jednostavno, usput.

I naravno, biće ih još.
To je nešto na šta ja ne mogu da utičem. Fiziološka potreba mog mozga, da izvinete ;)

Klikom na karticu TEXTS trebalo bi da se prebacite u taj moj drugi svet. Unutrašnji. 

Ali svakako nastavite da pratite i ovaj, nazovi, modni blog, jer inspiracija je čudo. Kao kad pustite auto na ler na nizbrdici. A, naravno, i YouTube, ako vam se šminka ili volite da me gledate kako se pućim :p

Hvala na svemu i...da li iko ovo čita? 
Ili pojedinke samo kopiraju i ćute, a?

:D

Love ya!



0 коментара:

Post a Comment

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online