Patron de la famille

Turtleneck: Stradivarius
Skirt: Mango
Shoes: Texto
Coat: Zara
Necklace: by Me
Belt: Vintage (my Dad bought it at some market :p)

































Every year around 9th of December me and my hubby travel to visit his family for the holidays. This year was no difference. We traveled, we ate, drink, sleep, kiss with guests, get bunch of food and gifts and get back home! 

Svake godine oko 9-og decembra, moj dragi i ja idemo da posetimo njegovu familiju za slavu. Ni ove godine nije bilo drugačije. Putovali smo, jeli, pili, spavali, ljubili se sa gostima, dobili gomilu hrane i poklona za poneti i vratili se kući! 



1 коментара:

  1. za ovakvim cipelama sam i ja u potrazi a slike su odlicne...toliko hrane da sam ogladnila :D

    ReplyDelete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online