New In: Cosmetics and House decor












Ovo je dan koji ću pamtiti kao dan kada mi je ostao jedan dinar 1 DINAR :)

ALI, bilo mi je neophodno nešto za kosu, onda sam usput omirisala ovaj room freshener i nisam mogla da ga ostavim na polici tamo...a onda sam naletela na ovaj &, koji bi bio savršen za dnevnu sobu, a kad sam već bila na kozmetici, naletim na četkice koje nemam, pa uzmem i njih! I istu turpiju za drugaricu (nisam baš toliko odlepila da kupim istu sebi, a da prvu nisam ni otvorila) :D

A kutije su mi na listi još od preseljenja!
Odlične su, može gomila knjiga da stane u jednu, tako da se štedi vreme za brisanje prašine, a može i svašta nešto drugo da se drži u njima, a ja btw imam policu za koje su očigledno pravljene (ili je ona pravljena za njih), tako da je super stvar, ako volite red! :)










8 коментара:

  1. odličan je ovaj & :) bijele kutije obožavam, tako su odlične za spremit stvari u njih a izgledaju skroz otmjeno :)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Poznato mi je to kad ostanes sa jednim dinarom:) Imala sam ranije takav rozi osvezivac, divan je bio!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha :) a dvoumila sam se koji ću, ali roze je ipak ostao za sledeći put :)

      Delete
  3. Nice purchases dear!
    you've got a pretty blog (:

    ReplyDelete
  4. kako je sladak ovaj znak & za ukras.. dje si nabavila? :-)

    ReplyDelete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online