Baby shopping



























Trebalo bi da je to to!
Ovo je bio poslednji shopping maraton i poslednji dan kada sam se super osećala i mogla da izdržim 5 sati po Ušću, posle vežbi na kojima sam se teoretski i fizički odlično pokazala, toliko da je sestra tj.babica koja to vodi, rekla: "...ti si se već porodila! Odlično!" 

Sutradan mi je odjednom nešto postalo teško...
A dan posle toga, na ultrazvuku u Domu Zdravlja, na koji sam simbolično otišla, jer sam pre 9 meseci tamo i prvi put otišla (a koji je, btw, nov aparat i ne boli kad sondom prelazi po stomaku, za razliku od ultrazvuka u primarnoj zdravstvenoj ustanovi iliti porodilištu!), saznali smo da je Mrdica spreman da izađe i da ga očekujemo svakog trenutka!

Onda smo požurili do babe, sa kojom smo proveli super popodne i siti se napričali, posebno što ona prati sve one emisije o porođajima na TLC.

Znam samo da sam se malo uspaničila uveče kad su kontrakcije počele na tačno 10 minuta, ali su na sreću prestale posle sat!
Bilo je kao nekad kad sam išla u vrtić i ceo put u tramvaju pevala "Ne-u-vrtić, ne-u-vrtić..."!

Ali reakcije okoline na ove događaje su još bolje:
Moja mama je strpljivija nego ikad i kad završavamo razgovor obavezno kaže da me voli (a to se nije dešavalo do sad, osim kad plačem preko telefona, a ponekad ni tad)...
Tata maltene počne da plače, krši ruke i hvata se za glavu uz: "Jao, majko mila, kako ću ja to da izdržim...", kao da se on porađa, a onda mi uveče šalje poruku: "Jel gledaš Rokija?"...
Moj dragi je danas otišao na posao zaboravivši i novčanik i prsten, ali sa slušalicama na ušima, pa se vratio, a kad je stigao tamo poslao mi je poruku da je sve tu, čak i glava na ramenima...




8 коментара:

  1. Peculiar article, totally what I wanted to find.
    Have a look at my weblog ; how to make an app

    ReplyDelete
  2. Hi there! This is kind of off topic but I need some help from an established
    blog. Is it tough to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty quick. I'm thinking
    about setting up my own but I'm not sure where to start. Do you have any points or suggestions? Many thanks
    Here is my web site ; piano lessons

    ReplyDelete
  3. Jesi se porodila?? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh.. :D Izbaciii post, sta si rodila decaka ili devojcicu?

      Delete
  4. Good post however , I was wanting to know if you could write a litte
    more on this topic? I'd be very grateful if you could elaborate a little bit further. Bless you!
    my webpage :: get rid of zit

    ReplyDelete
  5. Somеbody necesѕaгily lеnd a hand to make cгіtically рosts I'd state. This is the very first time I frequented your website page and so far? I amazed with the analysis you made to make this particular put up extraordinary. Great job!

    Feel free to surf to my site: http://followersempire.com
    Look at my site ... gain twitter followers

    ReplyDelete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online