Mona Lisa Smile


Coat: Zara
Blouse: H&M
Pants: Solo
Boots: Bata
Bag: H&M
Fur sweater: Stradivarius
Rings: H&M
Bracelet: H&M







Nekad sam mislila da sam promašila investiciju kad sam uzela ovaj krzneni džemper, jer nemam običaj da uzimam stvari koje se isključivo nose na hemijsko čišćenje, još kad su mi vratili bez pola rajsfešlusa, onda sam ga baš zamrzela. Plus sam stalno imala osećaj da sam se nagutala dlaka :) Tako je on oko dve godine čekao u kesi, negde u pozadini ormana, da bih mu, kad su počeli ovi ladni dani, našla svrhu i ponovo ga vratila u upotrebu. Sad ne mogu da zamislim da izađem bez njega, topao je, ispod njega može bilo šta laganije da se obuče i stvarno mislim da je pametno imati tako nešto. Ovu divnu, izgužvanu majicu sa tri četvrt rukavima sam kupila negde u Francuskoj, za par eura i mnogo je lepša kad je ispeglana :) ako neko zna kako nositi pamuk i bebu, i biti ispeglan, rado ću prihvatiti svaku sugestiju :)

P.S. Ovaj osmeh Mona Lize dugujem jako hladnom danu po kojem smo se slikali i novom Bourjois puderu koji fantastično miriše i u tačnoj nijansi je mog tena, ali preko njega treba tona šminke da bi se videlo da sam živo biće!

A u čemu se vi smrzavate ovih dana?




7 коментара:

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online